totalt oengagemang

höger- eller vänsterhänt: höger.
humör just nu: ungefär som vädret utanför. grått och trist. sur över halsontet.
favoritgodis: rosa bumlingar, sura rosa bananer, syrliga körsbär, choklad, ben&jerry-glass (cookie dough och fossil fuel), osv.
är det nåt du absolut inte äter: bruna bönor, potatisbullar, fiskbullar, tofu (jag är en konsistens-människa..)
kläder just nu: t-shirt, trosor och raggsockar.
musik just nu: john mayer. great indoors just nu..
vad sa du senast: hej då, vi ses på torsdag. till pappa som ringde för att tacka för farsdags-kortet.
favorit-hangout: kåren, mysiga cafeer, hos vänner! soffan hos mamma och pappa, min säng, kvarnträsket..
om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: såhär efter jack rabbit slim's är valet enkelt: FEMTIOTALET!
fisk eller badkruka: fisk.
saft eller alkohol: beror ju på vad det är för saft/alkohol.
hur många kuddar sover du med: fyra.
favoritväder: varm sommardag med strålande sol, alternativt solig februaridag med mycket snö och inte allt för kallt.
om du var fast på en öde ö, fem saker att ta med: sällskap, bikini (förutsatt att det är en varm ö!), musik, en bok och nåt gott att dricka.
spelar du nåt instrument: nej.
morgon- eller nattmänniska: natt? snarare kväll.
sparare eller slösare: duktig på att spara men tycker om att slösa.
vem är viktigast för dig: vem? VEM? som i en person? jag har massa viktiga runt mig..
bästa film: vildängel, fucking åmål, 10 things i hate about you, gia är klassiker. bubblare: little miss sunshine och järnets änglar.
tror på liv på andra planeter: jag hoppas iaf.
kommer du ihåg din första kärlek: jajomen.
älskar du henne/honom fortfarande: haha, nej.
har du några homosexuella vänner:  japp. ("jag har flera homosexuella vänner.." varning för internskämt)
tror du på mirakel: tja. vad är ett mirakel?
tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja.
ser du dig själv som tolerant mot andra: mot mina vänner: ja. mot andra: nej.
har du en besatthet? hår! skor, dyra trosor, the, osv..

Kommentarer
Postat av: Reidaralisha

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback