vi hörs, älska

Databasen till McDonald's City är för
tillfället inte kontaktbar. Detta beror
förmodligen på att datorn på
restaurangen är avstängd. Försök senare!

jag möttes av ett mycket underhållande felmeddelandet när jag försökte kika in på mctime (jag vet, det är en skrattretande uppfinning) för schemacheck. ja, i alla fall tyckte jag det. nu är inte jag nån expert på sånt där med datorer men det känns ändå rimligt att det borde finnas en bättre lösning än att hela systemet dör bara för att nån trycker på off-knappen på restaurangkontoret.
idag har vi besvärat hela skolan (och kåren) med kolsyra - snart offline. det kommer bli så bra och jag är så stolt, vänta bara så ska ni få se! :) men dagens stora händelse är ändå sophie, min vän/förståelse/hjälte/psykolog/älsklingsbästa, kommer hit. det är likamed ten thumbs up med en gång. hej bara!

Kommentarer
Postat av: Bella

åh, ja, det börjar bli lite jobbigt sådär. jag har liet svårt att prata. men! det ordnar sig. haha. kunde du äta vanlig mat tredje dan, typ potatis?

Postat av: Stifflert

Du må vara lite lik grynet, men de äter bara risgryn så du behöver inte oroa dig... Fast, jag vet!! Äckligt sa jag!!!!

2007-05-26 @ 11:41:34
URL: http://stifflert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback