schlagerfest!

det har varit en galet intensiv vecka. jag har liksom inte hunnit varken tänka eller stanna upp. måndagen dök upp alldeles för fort och jag hann aldrig riktigt ta igen mig efter helgen som hade bestått av fler jobbade nattimmar än sovande. det var gräv gräv gräv som tog mer energi än det gav resultat. såg journalistettornas sändning, jobbade på premiären av terrier, skrev ut fler kolsyror och hade handledning med ulrika och vips var det torsdag och dagen innan tenta. tentan var betydligt jobbigare än jag hade kunnat drömma om och jag kände mig alldeles vimmelkantig efteråt. utan balans, utan tankeverksamhet och ett obekant skakande i hela kroppen. som väntat blev inget gjort på eftermiddagen trots att vi satt i skolan till typ tre innan vi begav oss till stan och belönade oss med fika på roasters. fredagkvällen var ytterst vit, chips, guacamole och smala sussie i fannys soffa var kvällens recept.
idag har det fixats och trixats på kåren, ätits max-mat, lyssnats på schlager-sound check och bråkats med en ansiktsmask som tydligen skulle vara avstressande. nu ska jag trycka några mackor (ooorkar inte laga vettig mat) och göra mig iordning innan jag återigen ska dra mig mot kåren. STOLT presenterar stolt schlagerfest ikväll! kom och dansa till dj schlagersaran, digga till STOLT-bandet och drick en carola eller lindarw i baren. det kommer bli så jävla bra och det är synd om alla de som inte har vett att gömma bitterheten, bara för en kväll.

jag trillade av en slump över nåt som gav mig gåshud och tårar i ögonen nån gång innan jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback