bara en sak till

imorgon börjar dagen med jobb halv åtta. till tre ska jag slita med underbemannad styrka innan jag får gå av och stressa till planet som lyfter mot stockholm fem minuter innan fyra. jag borde sova nu men sängen är tio minuter bort och jag är kall och trött och vill inte gå i daggluften utanför. jag vill lyssna på tim men myspace fuckar sig och jag vill att min väska ska vara packad och mitt hår tvättat och jag vill lägga huvudet på min kudde i min säng som tyvärr är i min lägenhet, i piteå, inte i luleå, jag vill egentligen inte alls jobba och jag vill att allt bara ska kännas bra och jag vill ha höst och piteå och pitevänner och london och äventyr och sällskap och flytt till storstaden och, och, och.. fast jag är ganska nöjd ändå.

Kommentarer
Postat av: skåne

lite kärlek från me to you. :)

2007-07-15 @ 15:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback