hemlängtan

nu är jag trött, nu är jag less, nu vill jag hem.
till min lägenhet, till min katt, till min vardag, till mina pitepeople!
jag vill hem till att inte behöva ta så jävla mycket hänsyn, till att vara min egen, till att inte behöva vara beroende av eller skyldig någon något.
det enda stället jag kan gömma mig på här är i musiken bakom hörlurarna. då kan jag vara envis likt en treåring och låtsas att jag inget hör och inget ser. och vill jag vara riktigt trotsig lyssnar jag på god-des & she - lick it och känner mig nästan rebellisk. heh.

jag saknar er därhemma. på onsdag är jag hemma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! det är nog bara du i hela världen som lyssnar på den där låten på riktigt. synd på en så svängig låt att texten är så absurd.

Postat av: Anna

Vill bara påpeka att jag faktiskt diggar den låten stenhårt. :D fast lite tramsigt är det allt, anna, att lyssna och känna dig rebellisk. ;)

I miss you, längtar tills du kommer hem!

2007-01-05 @ 00:14:49
URL: http://lipsticktraces.blogg.se/
Postat av: anna

haha! det ar val just det som ar grejen. den ar ruskigt tramsig. men paronen skulle satta morgonkaffet i halsen om de visste vad som dolde sig i horlurarna pa deras kara dotter och tillgivna reseledare. ;)
och sen har jag aldrig pastatt mig sjalv vara sa sarskilt rebellisk. jag ar ju en stor mes!

och anna, jag langtar ocksa!

2007-01-05 @ 14:07:04
URL: http://annaelite.blogg.se
Postat av: kärstin

ja, snart är du hemma =) jag med, kommer på tisdagkväll. börjar med längta, ska bli skönt! hoppas allt är bra annars, kram

2007-01-06 @ 10:57:22
URL: http://fanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback