helgresume

helgens låt: tegan&sara - livingroom.
helgens vill ha: närhet. 
helgens klädsel: nya hjärte-skjortan, och sen mjukisbyxor.
helgens smink: svarta thailandsskuggan.
helgens frisyr: same old, same old.
helgens händelse: collision course-releasefest.
helgens planer: helgen som kommer: luleå, frissan, husvagn, ikea, kårpremiär?
helgens saknad: lillebror.
helgens dummaste: avsaknaden av pluggmotivation.
helgens sjuka: vinbakfyllesjuka.
helgens drog: L word.
helgens roligaste: singstar!
helgens favorit: singstar!
helgens kram: tack för festen, henke-kram.
helgens puss: hrm, pass.
helgens ris: dissen av suveräna carlings-dj:n i fredags.
helgens ros: mina pitepeople som gör mina helger så jävla bra.
helgens köp: happy hour i fredagsbaren.
helgens godis: längtades det efter.
helgens humör: oförtjänt bra.
helgens citat: jag är fullare än jag trodde jag skulle bli, men inte lika full som jag hoppades att bli.

Kommentarer
Postat av: kärstin

härligt att citatet fick vara med på ett hörn.. =)

2007-01-30 @ 16:43:36
Postat av: conny

det är inte ofta man inte är så full som man trodde att man skulle bli.. inte ofta alls. det är en bragd att lyckas!

Postat av: mads

det var tack vare fråga jag kom ihåg citatet. haha.

ehm, conny, come again? nu hänger jag inte med.

2007-01-30 @ 17:02:06
URL: http://annaelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback