gaygala någon?

kom precis hem från skola med kursstart, journalistiskt skrivande. det verkar bli en kul men lite klurig kurs. mycket skriva innebär hårt letande efter ideer (nyhetstartikel, krönika, reportage/personporträtt, kultur-/sportartikel). när man då lägger till grävandet i den andra kursen så kan man konstatera att detta blir veckor då vi verkligen får utföra det vi vill göra på heltid så småningom. sweet. bara jag kan hålla ihop och planera min tid (för en gångs skull).

jag har kommit på hur opraktiskt det är med en populär låt som mobilsignal. varje gång jag hör de första tonerna av the killers - when you were young börjar jag febrilt att leta efter telefonen. det hände min sisådär fyra gånger i morse, då jag vaknade till en väldigt kort playlist.

idag bestämde jag mig för att jag vill till huvudstaden. snarast! jag har emma-abstinens och måste få göra nåt oväntat för en helg, eller så. efter csn borde jag har råd att ta mig ner, och väl där nere tar emma hand om mig. det vet jag. det skulle vara ruskigt roligt att åka ner runt den fjortonde februari, i samma veva som gaygalan, men jag vet inte hur sugna paret dahlin/skarin är på att hänga med på det. sällskap, någon?(egentligen borde jag kanske spara pengarna. har ju praktiskt taget lovat
anna att försöka klämma in ett london-besök under våren. men det ska nog lösa sig ändå. med eller utan sthlm.)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle precis börja komponera ett mkt upprört inlägg om en viss brud i London som minsann vill ha besök, men det behövdes ju inte. ;) Men Gaygala låter ruskigt kul, det hade jag sjukt gärna velat gå på. Raincheck? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback