var eviga dag

4 saker jag ser fram emot
- sthlmshelgen
- tomas andersson wij på kulturens hus
- våren
- lillebrors hemkomst från usa i april

4 saker som irriterar dig
- min oförmåga att vara organiserad och planerad
- självgodhet
- överanalyser
- tid (som försvinner för fort eller går för sakta)

4 saker jag säger ofta
- men guuud förbannat (på riktig norrländska)
- sweet
- tok (tex tokbra, tokgott osv)
- bubblare: hej bara!

4 saker jag gör varje dag
- msn:ar
- lyssnar på musik
- plattångar håret (som filippa..)
- dricker te

4 saker jag har på mig dagligen
- armband från thailand
- klocka
- mjukisbyxor (nån gång under dygnet)
- glasögon

4 saker jag rör varje dag

- tangentbordet
- mobilen
- sally
- tandborsten

4 personer jag vill träffa oftare

- lillebror
- sophie
- emma
- umeå (dvs malin och malle)

4 band/artister jag har sett live
- kent
- lars winnerbäck
- the ark
- lou reed

Kommentarer
Postat av: Raymondrebekka

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback