el stockholmo here i come

kanske på sin plats med en uppdatering. det känns som att jag har utkämpat en lång vecka där dagarna har rusat snabbare än jag hunnit med. men det är bara för att denna vecka kapas för semester (smaka på ordet. visst känns det bra?!) redan imorgonbitti. det känns som att det var monday monday monday imorse samtidigt som det känns som ljusår tillbaka. det har hunnits med otroligt mycket på tre dagar. måndag: gräva gräva gräva, ringa ringa ringa och stolt-möte på kvällen. tisdag: morgonkaffe, gräva gräva gräva, ringa ringa ringa, intervju med medieplattformens nya tillskott, fettisdagsfika med semlor på tantfiket, tvätta, skriva artikel. onsdag: t.o.r till skolan för att lämna kamera, packa, kolsyramöte, stan för intervju med satu på konsthallen, skolan för intervju med tomas riklund (ab), skriva artikel, missionskväll med tacos anordnat av medieplattformen, packa. kom precis från stina (som ska vara modig och tapper och tampas med sally i helgen. tack!) som bjöd på te och bullar till backgammon som jag faktiskt lyckades vinna (en gång..) och nu väntar bara diskberget innan jag får lägga huvudet på kudden. imorgon ska jag bara klara av handledning med ulrika sen BÄR DET AV TILL STOCKHOLM OCH EMMA! jag behöver verkligen komma bort, jag behöver verkligen se lite andra vyer och jag behöver verkligen träffa emma. det kommer att bli alldeles underbart! vi ses igen på söndag, hej!

  
vi fikade firade fettisdag men jag glömde fota och vips var semlorna borta.


dagens klantiga anna:
(högt och tydligt på redaktionen)
- nu kör vi! tjenare tomas!
(viskandes)

- han heter tomas, va?!


Kommentarer
Postat av: saran

ja jag är då inte avundsjuk. verkligen inte!

Postat av: Anna

hahaha ameh annaaaaa! hett tips; säg rätt namn ;)

jag är trött och full. hah. puss (L)

2007-02-24 @ 04:12:39
URL: http://lipsticktraces.blogg.se
Postat av: anna

meh! anna, det var rätt namn.. men det var feeel person. heh. syftade på en tomas och så råkade en aaaannan tomas (som jag aaaldrig skulle tilltala) sitta precis där. hrm. ja..

2007-02-24 @ 17:43:06
URL: http://annaelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback