list me

listor är bra. då ser det ut som att man är duktig och uppdaterar utan att man riktigt gör det. perfa nu när kreativitetn tryter. denna är stulen från fanny..

utseende
[  ] Jag är kortare än 160 cm.
[x] Ibland tycker jag att jag är ful.
[x] Jag blir lätt brun.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[  ] Jag har en tatuering.
[x] Jag har glasögon/linser
[  ] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[  ] Jag har mer än två piercingar.
[x] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[  ] Jag har fräknar.

familj
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[x] Jag har rymt hemifrån.
[  ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[x] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[x] Jag vill ha barn nån dag.
[  ] Jag har barn.
[  ] Jag har mist ett barn.

skola/jobb
[x] Jag studerar.
[x] Jag jobbar.
(så ofta jag kan)
[  ] Jag har somnat i skolan/på jobbet
[x] Jag har missat mer än en vecka av skolan.
(vaddå? totalt?)

skamligheter
[x] Jag har sagt "lol" i en riktig diskussion.
(med två kilo ironi typ)
[x] Jag börjar fortfarande gråta av Disneyfilmer.
[  ] Jag har pissat på mej av skratt.
[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
(hör inte till vanligheten, men ändå..)
[x] Jag har gråtit av skratt.
[  ] Jag har stämplat fast min hand i något.
[x] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
(det ser riktigt äckligt ut med mjölk)

hälsa
[  ] Jag föddes med en sjukdom.
[  ] Jag har brutit ett ben.
[x] Jag har genomgått en operation.
[x] Jag har haft vattkoppor.

resande
[x] Jag har kört mer än 300km på en dag.
[x] Jag har flugit..
[x] Jag har varit i Sverige.
[  ] Jag har varit vid Haldefjäll.
[x] Jag har varit i USA.
[x] Jag har varit i Asien.
(thailand i mitt hjärta!)

erfarenheter
[  ] Jag har tappat bort mig i min hemstad.
[x] Jag har sett en fallande stjärna.
[x] Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna.
[x] Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas.
(faktiskt.. dansgruppen hette chiqutitas)
[x] Jag har lekt sanning eller konsekvens.
[x] Jag har medverkat i ett skådespel.
[x] Jag har åkt taxi.
[x] Jag har åkt snowboard.
(jag har FÖRSÖKT)

förhållanden
[x] Jag är singel
[  ] Jag är i ett förhållande.
[x] Jag har dumpat.
[x] Jag har blivit dumpad
[  ] Jag är/har varit förlovad.
[  ] Jag är/har varit gift.
[x] Jag saknar någon just nu.
[  ] Jag är rädd för att bli övergiven.
[x] Jag har varit otrogen i ett förhållande.

[  ] Jag har blivit bedragen i ett förhållande. (not that i know of..)
[  ] Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit.
[  ] Jag har sagt att jag inte älskade någon och ljugit.

sexualitet
[x] Jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[x] Jag har blivit kysst i regnet.
[x] Jag har kysst en, för mig, helt okänd person.

ärlighet
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.

[x] Jag har smygit ut utan lov.
[  ] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.

dåliga tider
[x] Jag har druckit alkohol.
[x] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.
[  ] Jag kan inte svälja piller.
[x] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[x] Jag har somnat gråtande

döden
[x] Jag är rädd för att dö.
[  ] Jag hatar begravningar.
[  ] Jag har sett någon dö.

materialism
[x] Jag äger en iPod eller en mp3-spelare.  
[  ] Jag äger någon dyr designerväska
[x] Jag äger något från H&M.
[  ] Jag samlar på serietidningar.
[  ] Jag äger något jag köpt på E-bay.

random
[x] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.
(kan? vill?)
[  ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
[x] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
(förutsatt att jag känner ett visst mått av förtroende)
[x] Jag ser på nyheterna.
[  ] Jag svär ofta.
[  ] Jag sjunger i duschen.
[  ] Jag är en morgonperson.
[  ] Jag är petig med grammatik.
[  ] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
[  ] Jag skulle ha pyjamas på mig till skolan.
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt.
[  ] Jag äter snabbmat varje vecka.
[  ] Jag är bra på matematik.
[x] Jag är online 24/7 på msn, även som "Borta"
[x] Jag är väldigt kittlig.
[x] Jag har blivit kittlad.
[x] Jag har fått kramp
[x] Jag spelar dataspel och/eller Playstation-spel.
(jag har. men jag sa ingenting om förmågan..)
[x] Jag är bra på att minnas ansikten.
[x] Jag är bra på att minnas namn.
[  ] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback