happy days

jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa
men jag är inte säker på att du fattade
att vad du hörde inte var vad jag menade

visdomsord är bra skit. om man nu kan få kalla sånt där för visdomsord. hursom.. dagen har vigts åt b-uppsatsande och det känns som att jag och fanny faktiskt har nåt att lämna in imorgon när vi ska lämna in så långt vi har hunnit. det känns bra. något annat som känns bra är att jag snart får känna mig som mig själv i håret igen. på filippa-dagen försvinner min pageliknande snällhet. och inte nog med det, på fredag kommer älskade lillebror hem. lovely! och, imorgon ska tomas andersson wij sjunga evighet för mig. det mina vänner, är bra skit!

Kommentarer
Postat av: Metropolprague

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback