ombyte

det har varit en vecka som rusat fram. skola, umgänge, plugg, film. det har varit en bra vecka, men just nu känns det som att jag håller på att spricka av all tristress. jag har hur mycket som helst att göra, att ta tag i, ta mig förbi men orken är slut och jag känner bara ett stort gaaaah! som att jag behöver göra nåt annat, slippa tänka och fokusera på alla måsten. just nu skulle jag behöva en promenad, andas lite höstluft, spontanhäng, ett ombyte. jag är så otroligt nöjd med mitt liv nu, jag är nöjd med piteå, nöjd med umgänget, påhitten, sällskapet, planerna, allt det där, men jag behöver något annat också. något som ger lite distans och en annan syn på saker och ting. nån som inte vet allt, alla chargonger, intriger, allt det där.. behöver lite nya ord, för att bland upp allt underbart.

imorgon är det upplevelsefest. som jag ser fram emot det! nåt hemligt, nåt annat än tradiotionella kåren en fredagkväll. dresscode: underställ. det har vi fixat. plus lite till. kan bli hur bra som helst! :) fix och mat hos sara, förfest hos steffen sen kåren. undra om denna fredag blir lika intrigfylld som föregående. haha. let's hope not. undra hur länge vi ska leva på sviterna av den kvällen.

min kisse har förkärlek för smutsiga strumpor. när hon inte lever rövare och gör sitt bästa för att riva ner gardiner och blomkrukor vilar hon och smider planer i tvättkorgen. tokigt att man inte kan bli arg även fast hon sprider blomjord över hela golvet. men hur skulle man kunna bli arg på de ögonen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback