musik-utmaning

tänk, sån tur man kan ha. jag som älskar utmaningar, och vips var hon där, den där lunda-bruttan.

Var hittade du denna utmaning?
den hittade mig. i form av anna. tack, tack!

Vad lyssnar du på för sorts musik?
amerikansk poprock, svensk rock a la kent, brudar! (ternheim, maria mena, enlin sigvardsson osv)

Vad heter favoritartisten/artisterna?
kent, anna ternheim, lifehouse, lars winnerbäck, elin sigvardsson, marit bergman, coldplay, kristofer åström, håkan hellström, osv..

Låt som gör dig glad:
scissor sisters - i don't feel like dancing.
deportees - arrest me til it hurts.
red hot chili peppers - dani california.
håkan hellström - ramlar.

Bästa låten:
something corporate - konstantine.
kent - nålens öga.
the ark - the most radical thing to do.
foo fighters - learning to fly.
sparks - i merried myself.
tori amos - a sorta fairytale.
lars winnerbäck - du hade tid.
hovet - vacker och lugn.

Sämsta låten:
shirley clamp - kärleken föds.
amy diamond - whats in it for me.
cosmo four - pickaboo.
osv.. det görs alldeles för mycket dålig musik.

Bästa partyhiten:
just nu: scissor sisters - i don't feel like dancing.

I min mp3 (iPod):
nelly furtarto - try.
dixie chicks - not ready to make nice.
saybia - the second you sleep.
regina spektor - somedays.
lisa miskovsky - sweet misery.


Jag utmanar: tror inte att så många bloggare läser det jag skriver så jag lämnar det öppet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback