funderingar i tentatimme

mindre än nitton timmar kvar till deadline, tills jag ska vara färdig med kurserna i läsperiod ett. nitton timmar och jag har mer kvar än vad som borde gå att klämma in på den tiden. jag är världens sämsta när det kommer till planering och självdiciplin och det får jag sota för nu. jag sumpar så mycket genom att göra så här. jag sumpar mina chanser att visa vad jag kan och jag sumpar mina chanser att känna mig nöjd med det jag gjort. men.. that's me, jag är tjugotvå år och har inte lärt mig än. kanske kan man lära en gammal hund att sitta, kanske får man bara inse att det enda man kan är att göra det bästa av situationen. tur är väl att jag (förhoppningsvis) ska jobba i en bransch med ledordet deadline ständigt kommer att ringa i huvudet.

jag stillade min tentaperiodspanik med lite shopping idag. det var jag värd. en ruskigt fin tröja och ett ruskigt fint halsband. heja!


 


nu doftar kaffet i hela lägenheten och jag ska försöka ta nya tag. ett djupt andetag, och en början på vad som kommer bli en lång natt.. tio högskolepoäng ska inkasseras imorgon.

en sak till.. ta en titt:
http://www.youtube.com/watch?v=fz5IRdFIpvA&eurl

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fixar det där!
det vet jag.
men tröstshopping är så mycket bättre! så himla tjusiga saker.
lycka till i natt.
krama!
p.s. det kommer faktiskt stunder på jobbet då jag längar tillbaka till donken...!

2006-10-26 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback