från aftonbladet söndag

Vad får dina armhår att resa sig?
bra musik, vackra röster, fina ord.
Vilken sida tycker du bäst om hos dig själv?
jag är ärlig och rak.
...och vilken tycker du minst om?
jag dömer för snabbt och kan vara lite för naiv.
Vilket var ditt första jobb?
mitt första riktiga var donken i luleå.
Ditt liv har hittills varit..?
som en berg-och dalbana. höga toppar och branta fall.
Vilken är din största prestation?
för mig själv: jag har vetat vart jag vill. och tagit mig dit.
Vilken är din största fiktiva hjälte?
nemi.
Vad har du på nattduksbordet?
ljusstakar, tidningar och väckarklocka.
Vad ville du bli när du var liten?
krukmakare, optiker, journalist, i den ordningen. journalist kom när jag var tolv.
Vilken är den största passionen i ditt liv?
viljan att bli nöjd och lycklig.
Vem är din största kärlek?
familjen.
Vilken är din största extravagans?
några av mina klädesplagg. sånt jag varit tvungen att köpa trots skyhögt pris.
När tvivlar du?
för ofta. när jag ska prestera, när jag får beröm och kärleksförklaringar. tyvärr.
När känner du dig stolt?
när jag gör någon glad.
Vilken skiva är mest nött i din skivsamling?
Lifehouse - No name face.
Vad gör dig fly förbannad?
människor som inte kan respektera andra. på alla plan.
Vilka drag föraktar du hos andra?
för stor dos självsäkerhet, avsaknaden av självdistans.
Vad inspirerar dig?
människor.
Om du skulle återfödas som en sak, vad skulle det vara?
något instrument.
Vilken är din hemliga last?
reality shows.
Vem vinner elitserien?
en tumme för luleå, en tro på frölunda.
Vilken idrottare beundrar du mest?
carolina klüft.
Om du var Gud för en dag, vad skulle du ändra på först?
alla klasskillnader som skapas av hudfärg, religion, sexuell läggning, osv.
Om du skulle tvingas välja en ny karriär, vad skulle det vara?
om jag inte får bli journalist skulle jag vilja jobba med människor. socionom kanske.
Vad skrämmer dig mest?
människor, och deras förakt.
Vilket ord eller uttryck använder du alldeles för ofta?
typ, tok-, sweet.. typ. :P
Vilken är din mest älskade sak?
jag älskar min säng, men jag skulle nog inte klara mig utan min telefon.
När blev du illa behandlad senast?
minns inte. försöker att glömma sånt.
När du blir riktigt sugen på något, vad vill du ha då?
guacamole eller choklad.
Vad tror du andra lägger märke till när de träffar dig första gången?
mitt hår och att jag lätt pratar alldeles för mycket.
Hur skulle du vilja dö?
snabbt och smärtfritt, när jag gör något jag älskar.
Vem är din favoritförfattare?

jonas gardell och charlotta cederlöf.
Vem vinner i en fajt - Spindelmannen eller Stålmannen?
stålmannen, lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback