femton timmar kvar

nu tar den äkta tentapaniken över. den som lamslår och gör mig handlingsförlamad. jag är fortfarande alldeles för lugn för mitt eget bästa och tror på sedvanligt sätt att allt löser sig. för det gör det ju. alltid. tillslut.
svarar på lite frågor under tiden. som ett tidsfördriv jag inte behöver.

JAG

Vill:
bli klar med hemtentan, ha en rolig helg, få besök, skratta och att sally ska sluta ödelägga min lgh.
Har: underbara vänner, dålig självdiciplin, för många tankar och för lite uttryck.
Önskar: mig bättre självdiciplin, en bra vinter, en fin helg.
Hatar: oacceptans och överanalyser.
Är rädd för: ensamhet, mörker, att förlora de jag tycker om.
Hör: just nu: anna ternheim - seperation road.
Undrar: varför man krånglar till saker och ting för sig.
Ångrar: att jag inte börjar i tid och tar chanser jag får.
Älskar: mina vänner, min familj, musik, sällskap, uppskattning, minnen, varma leenden.
Sjunger: hellre än bra.
Gråter: ja. ofta. åt allt möjligt.


JA ELLER NEJ

Jag har en dagbok:
jag har en blogg.
Jag gillar att laga mat: love it. om jag slipper göra det själv.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: ja. vissa saker delar man bara med sig själv.


FAVORIT

Nummer:
8 och 21.
Färg: grön, röd, svart, vit.
Dag: lördag.
Månad: maj.
Drycker: till vardags: te, kaffe, mineralvatten. till fest: öl, vin, cider.


FÖREDRAR

Gos eller hångel:
både och, beroende på situation.
Te eller kaffe: både och.
Mörkt eller ljust öl: ljust.
Rött eller vitt vin: rött. leva eller kangoo rouge.


INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG

Gråtit?
nej, men det har varit nära.
Hjälpt någon? kanske?
Köpt något? yes. se föregående inlägg.
Gått på bio? nej.
Sagt 'jag älskar dig'? nej.
Saknat ett ex? nej.
Skrivit i en dagbok? bloggat.
Haft ett seriöst samtal? semi-seriöst.
Saknat någon? ja.
Kramat någon? nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback