en småberusads drömteknik

OH MY GOD! vilken dröm jag välsignades med i natt. jag brukar inte bli till mig i trasorna (nej, övertolka inte) av drömmar men det här var really something. yummy (för att citera anna), vilken kvinna och shit, vilken underbart galen kväll. i drömmen alltså. allt var så tydligt, så perfekt och hon var så snyyygg. när jag vaknade var min första tanke: shit, mitt kök är ju översvämmat med disk, vaaad ska hon tycka? haha. självklart var jag ju ensam under täcket. (är det sånt som kallas sorgligt?) 

igår fick jag äntligen bli av med långalånga staven i munnen. (vilken befrielse! dock fastnade jag i en annan tungpiercing. i drömmen. det var komiskt, och mindre pleasant. men som sagt, det var ju dröm.)

klassfesten blev en riktigt trevlig tillställning. men det kan jag berätta om sen. nu väntar uppvakning, lite frukost, påklädnad och stan (ROASTERS!) med conny och kerstin. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback