att skriva eller inte skriva

jag vill skriva. vill kunna skriva. borde skriva. eller.. borde jag det?
all min eventuella inspiration och skrivvilja dör sakta när jag inte kan logga in och blogga då jag vill, då jag känner kliet i fingrarna och huvudet nästan spricker av allt jag vill pränta ner med hjälp av tangenterna. och på senaste tiden har blogg.se legat mer nere än uppe då mina skrivarfingrar har kliat. då blir det långt mellan gångerna och i längden är uppdateringar och kommaikapp-skrivning tröttsamt. och ointressant (utan att säga att min blogg är intressant).

dagarna rullar på snabbare än jag hinner ta vara på dem. tror jag. fina situationer och händelser passerar utan att jag riktigt hinner fånga dem förrän jag sett dem passera. kanske är det inte meningen att jag ska fundera, stanna upp och försöka hålla kvar. kanske ska dagarna och dess fina stunder passera i en hastighet som jag inte kan bromsa. kanske.. jag vet inte. kanske vet jag bara inte hur man gör. kanske vågar jag inte ens försöka.

igår var det en mycket trevlig luciavaka. en fullpackad förfest och en trivsam kårkväll. efterfest och fin förvåning.

Kommentarer
Postat av: Kjartankjersti

I see first time your site guys. I like you :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback