Day 02 – Your first love

första gången jag blev kär var jag sex år. i alla fall vad jag kallade kärlek at the time. det var den sötaste pojken på lekis, emil hette han och hans favorittröja var lila och röd med katten jansson. jag minns att jag tyckte att hans ögon var fina för att de var så blåa. han retades jämt genom att säga 'hej bamse' på bamsen som fanns avbildad på min ryggsäck. jag minns att jag låtsades blir arg på det, men gillade det i smyg. hela året på lekis var han min favorit, sen började jag ettan och han gick lekis ett år till. och så var den kärleken över. han gick ett år under mig hela vägen upp till högstadiet. vi hängde aldrig som på lekis, men jag tänkte alltid på hur jag varit 'kääääär i emil' när jag mötte honom i korridorerna.

Kommentarer
Postat av: din fantastiska flickvän

GÖLLE!

2010-11-30 @ 11:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback