Day 01 – Introduce yourself

haha. så bra gick det med den biten. julstädning, skansen med julmys och femtontimmars jobb kom emellan, men here goes.

anna-karin blom. lystrar mest till bara anna, eller a-k kort och gott. har hunnit bli hela tjugosex år trots att jag mer känner mig som tjugotvå. lider av lätt åldersångest. kommer från luleå och där har jag kvar fina familjen. bor i en egen etta i söderort. är rastlös och har rätt taskigt tålamod. men kan också vara rätt lat. oftast öppen och glad. envis. är både slarvig och lider av manisk städpanik. tycker om inredning och att dansa. skulle vilja sjunga mer. lyssnar helst på lars winnerbäck, tegan&sara och just nu väldigt mycket oskar linnros och daniel adams-ray. har en fantastisk flickvän. jobbar på café på centralen men har en journalistexamen i ryggsäcken. tycker om spontanitet och blir ibland rädd för att tiden passerar så fort. försöker leva i nuet men tänker ibland alldeles för mycket framåt, önskar ibland att jag kunde stoppa tiden. och just nu, längtar jag till julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback