last day of 60

morgonen har gått ut på att hänga på myspace och lyssna på de nya winnerbäck-låtarna som går att finna där (eftersom jag inte riktigt hunnit med i svängarna när halva september har rasat förbi bara sådär beställde jag hans nya först idag), försöka vakna ur zombie-trötthet och betrakta den röra jag lyckats ådstakomma i mitt rum under veckan (det är lätt att lyckas med sånt när man bara jobbar och sover). sen har jag våndats över jobbet. men tänkt; jävlar vad jag ska gå i mål idag. sex stängningar på sju dagar. sex elva timmars-pass. cirkus sextio timmars arbete. det har varit så jävla tungt. men idag är sista dagen på helvetesveckan. och sista dagen torde gå lättare än alla andra. igår jämförde jag och jasmina det med hur fredagar kändes när man gick skola, det var inte så tungt att vara där bara för att man visste att det var slut sen.
imorgon ska jag till frisör-anna och få ny fripp. jag är nervig för första gången ever. jag vet fortfarande inte om jag ska våga mig på att färga det där röda som jag tjatat om sen 2009 var nytt. håll en tumme för mitt mod! nu ska jag kravla mig ur sängen och leta tandborsten, happy sunday!

Kommentarer
Postat av: Anna

anna! saknar dig! uppdatera mig! skicka ild pa frillan! PUSS <3

2009-09-27 @ 09:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback