spontan pink

i tisdags råkade jag hamna på pink i globen. bara nån timme innan konserten skulle dra igång fick jag frågan om jag ville med. och eftersom jag mest spenderar mina ensamma stunder på grubbel och tankar var det inget svårt val. pink har aldrig snurrat på repeat hos mig. förutom en piratkopierad debutskiva inhandlad i malaysia har jag inte lagt några slantar på bruden som började karriären med chockrosa hår. mycket av det hon har gjort har fått mig att nynna med i refränger och lära mig fragment av textrader. men det har inte varit mycket mer än på radioavstånd. i tisdags fick hon mig att vilja intressera mig mer än så. cool jävla brud. bra jävla brud.
en av kvällens höjdpunkter var, enligt mig, dear mr president. det är ju nåt med den låten. det har alltid varit nåt med den låten.


Kommentarer
Postat av: fanny

åh, men jag blir så avundsjuk. henne hade jag velat se!

Postat av: Little Peaché

sv: klart jag minns dig! lätt att vi ska börja träna ihop!

på torsdag ska jag träna yoga kl 19.30 på sats globen!



häng på!



kram

2009-11-24 @ 10:52:44
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

sv: just den här pt:n kanske du inte kan träffa men på nästan alla träningscenter finns det personliga tränare och då kan man säkert fråga sig fram till någon med erfarenhet i samtals också. eller så kanske du kan googla kbt terapeuter...



och du är superduktig som går och tränar. men om du inte tycker det är kul så är det inte kul. vad gillar du???? du kanske inte är gym tjej. du kanske vill spela basket, eller dansa, eller boxas eller på kickboxning. rida? fotboll? simning? yoga? osv...



prova dig fram till något DU tycker är kul!



kram på dig

2010-03-24 @ 22:12:51
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback