hej då stockholm, hej utlandet!

idag har jag haft bra-dag med sara. jordgubbar och körsbär i humlegården, över tjugo grader varmt och ömmande solbrända axlar. stockholm visar upp sin bästa sida och jag blir bara mer och mer förälskad i staden för varje dag som går. därför är det med en liiiten gnutta vemod i magen som jag sätter mig på planet mot kroatien imorgon. men det ska bli fint. en vecka med sol, hav och mami. kan nog vara världens bästa tjugofemårspresent. ta hand om stockholm åt mig när jag är borta, vi ses den tredje juni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du hade ju sjukt rätt i att sthlm skulle bli grått och kallt du åkte. +10 och ösregn. PARTHEY!

Postat av: Kristian

Nice med semester...

2009-06-02 @ 18:12:59
URL: http://mrkristian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback