vårkänslor

imorse vaknade jag av att solen letade sig in genom persiennerna och var inte alls pepp på att stiga upp för att göra mig redo för en dag på jobbet. men det är ju, som vanligt, bara att bita ihop och sparka. precis när jag skulle börja knata mot tunnelbanan ringde min telefon, greta, du får börja två idag om du vill, det är så lungt här! (jepp, på jobbet är jag greta, med enda förklaringen att jag ser ut som en) det var guld att få skjuta på instämplingen nån timme och det var helt fantastiskt att vandra runt på stan i solen. 10+, nya solglasögon, öppen jacka och nya vårvita converse på fötterna. jag kan inte förklara hur bra det känns att våren närmar sig. snön är så gott som borta och när jag åkte hem från jobbet luktade det vårregn.


glad idiot i solen

Kommentarer
Postat av: fanny

det låter ju huuuur skönt som helst! härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback