what will make me stay

min vilja att jobba kom aldrig riktigt igång imorse, dock fick jag en alldeles fantastisk promenad till tunnelbana, strålande, värmande sol och kvittrande vårfåglar. det räckte för att höja mitt humör i alla fall. sen att en olycka vid södra station satte totalstopp för alla ankommande och avgående södertåg gjorde inte att min jobbdag blev särskilt plesant. tokmycket folkt på centralen, tokmycket folk på vår servering, tokmycket folk i våran kö, tokmycket disk, tokmycket jobbiga frågor, tokmycket gnälliga gäster. och. så. vidare.
dagen blev dock bättre när jag hade slutat och jag och malin begav oss till emma och anders. emma fyller 25 idag och hade efterlevt devisen "sju sorters kakor". vi fikade tills det kom kakor ur öronen på oss. inte nog med att vi fick gratta 25-åringen, vi fick även gratulera
guldringar på vänsterfingrarna. grattis igen, mina finaste vänner!
imorgon är det jobb igen. redan halv fem på morgonen, sen väntar knegande hela veckan, så nu ska jag sova. men först, lite mer t&s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback