jobba, äta, sova

igår ville inte sömnen dyka upp hos mig. vilket resulterade i att jag hade sisådär tre timmar sömn i kroppen när alarmet ljöd klockan vid tre imorse (får man ens säga morgon när klockan är tre? natten är ju inte ens över på länge då!). med trötthetshuvudvärk och sömnsvullna ögon anlände jag till jobbet vid kvart över fyra och inte förrän tio och en halv timme senare gick jag därifrån. jag trodde jag skulle somna i väntan på tåget på centralen, jag trodde jag skulle slockna på tunnelbanan hem, jag trodde jag skulle behöva powernapa i en snödriva under promenade från stationen, och när jag kom hem lyckades jag med nöd och näppe duscha och äta köttbulle-rester innan jag däckade i sängen vid kvart över fyra. jag vaknade vid sju och nu funderar jag på om det kanske är dags att natta för idag. även imorgon ringer alarmet vid tre.

ps. fy faasen va jag längtar till luleå nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback