i’m a little short on solar

idag (eller egentligen är idag över för en timme sen, men jag har inte somnat än) för exakt ett år sedan stod jag och anna på club koko i london och såg tegan&sara. femte mars tvåtusenåtta. jag kommer fortfarande ihåg hur det var rys på armarna under låtarna och skratt i magen under mellansnacket. det var en helt fantastisk spelning. sen dess har jag med jämna mellanrum fått tegan&sara-cravings, en känsla av att vilja se dem nu och spelningen har kvalat upp riktigt, riktigt högt på min bästa-lista. låten som jag helst av allt skulle vilja se live just nu.. fantastiska this is everything.


Kommentarer
Postat av: Anonym

guitar hero-förfest hos mig på lördag!

Postat av: Kristian

Åh va du e seg på att uppdatera...

men så kanske det är när man jobbar? :P

2009-03-13 @ 10:19:16
URL: http://mrkristian.blogg.se/
Postat av: fanny

du är så fin i håret på din bild!!

2009-03-16 @ 17:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback