post peace&love

hemma efter en fantastisk peace&love-helg. jag har varma axlar och röd näsa, tre gånger lars winnerbäck, håkan hellström, anna ternheim, the sounds, thåström, moneybrother (för att nämna några..) i bagaget. jag har bott i en bil, sovit under blå himmel och björklöv, haft tokvarmt väder, skaffat mig en bränna, träffat elvis, samlat citat, badat i en sjö tre dagar i rad, lärt mig hur man laddar ur ett bilbatteri, varit scout-nostalgisk med trangia-kök, skrattat, gråtit, sjungit med i texter.. och hela vägen har jag haft en fin dreadad fröken vid min sida.
nu är klockan drygt midnatt och stockholm bjuder nitton grader. jag har precis badat av mig fyra dagars festival och min akuta trötthet har övergett mig med besked. jag lyssnar på festival-artister och tänker att tiden går för fort när man har roligt.

Kommentarer
Postat av: fanny

det låter fantastiskt. skönt att du kom iväg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback