could i, would i, should i

imorgon åker jag till luleå. jag har inte packat väskan, som jag borde. jag har inte städat mitt rum, som jag borde. jag har inte fixat födelsedagspresent till lillebror, som jag borde. jag har inte gjort klart den där grejen som mamma skulle få, som jag borde. jag har inte pratat med min luleå-chef för att få klarhet i exakt vilka tider jag förväntas jobba när jag kommer upp, som jag borde. äh. jag är dålig på borde. jag är bättre på att göra det som faller in. som att ta en långpromenad runt mina närförorter. som att fika med markus. som att springa ärenden utan plånbok. som att ligga på mage i sängen och prata med nätvänner och youtube:a allt mellan himmel och jord. som att fundera på vad jag ska unna mig nu när skattepengarna trillat in på kontot. som att planera när mina bröst ska fotas av sarah och när det ska drickas öl med ewy. men, det är en dag imorgon kan man tänka. en dag då jag inte behöver börja bege mig mot arlanda (tunnelbanapendelbuss-vägen) förrän tre. då hinner man göra saker man borde. om det inte var så att jag ska frukosta med stina istället. för det är ju mycket trevligare än borde.

Kommentarer
Postat av: saran

varför i hela friden åker du upp och jobbar? då försvinner ju hela poängen med att åka hem!

Postat av: annan

så du gick med på att fota brösten tillslut?

2009-06-10 @ 11:35:50
Postat av: anna

sara -> för att det är kris och jag vill hjälpa till. och för att det bara handlar om nån timme per dag. och för att jag faktiskt tycker att det är ganska trivsamt att hänga lite på mosaik :)



anna -> jag har inte riktigt bestämt mig än.. vi får se hur modig jag känner mig.

2009-06-10 @ 14:36:49
URL: http://annaelite.blogg.se/
Postat av: fanny

hur länge ska du vara uppe? och vilken helg var det vi diskuterade att jag skulle kunna komma till stockholm?

2009-06-11 @ 13:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback