det stavas b-r-a!

jag har haft en jättefin vecka i värmeböljan. trots att det har varit min öppningsvecka (04.15-14.45 tisdag-fredag) har jag prioriterat bort sömn och gjort bra saker istället. som att bjuda på utlovade plättar, bada på flatenbadet och göra tunnbrödrullar i alvik. veckan avslutades med helkväll med sara. middag och alkoholhaltigt i tanto innan anna ternheim och thåström stod för underhållningen i långholmsparken. fina grejer! lägg till en tripp till fittja och fint sällskap så blir kvällen ännu bättre.
sara
hade gjort en så fin bildsammanfattning av fredagsäventyren. den tjuvar jag helt skamlöst av henne. eller, rent tekniskt stjäl jag av facebook som envisas med att hävda äganderätt på allt som läggs upp där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback