all work, no play

igår jobbade jag nio timmar efter fyra timmars sömn. kom hem vid åtta, fick i mig lite middag och slocknade i soffan vid tio. vaknade vimmelkantig vid halv ett och blev kvar framför skärmen till klockan passerat tre. jag ställde klockan på halv tolv för att verkligen få sova ut. SJÄLVKLART ringde min telefon klockan åtta. stockholmshem meddelade att kylen inte får bytas ut utan att förstahandshyresgästen kontaktar dem. jag blir tokig! är det jag som bor i lägenheten eller är det han som flyttat norrut som fortfarande behöver en fungerande kyl i stockholm. jag lyckades dock somna om till klockan blivit elva. nu har jag petat i mig frukost och ska vara påväg till om en timme. jag är sjukt opeppad och vill egentligen bara återvända till sängen. vetskapen att jag inte kommer vara hemma förrän vid ett inatt och ska börja elva imorgon för att jobba ytterligare nio timmar är inte alls uppmuntrande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

NU kanner jag att jag hade behovt ringa och kora lite pepptalk med finaste anna. Men att bara kunna ringa en minut fran thailand nar samtalet skulle ta mer an en minut kanns dumt. sa jag skriver har. Nu min van maste du faktiskt tanka positivt tycker jag.Du far tanka att du snart slipper kyla och trasig frys och far flytta till en ny lagenhet. och kaaaanska bjuder 2009 pa ett mer trevligt jobb an donken i vallingby. Det tror jag iaf! och jag sander massa varma kramar och positiva tankar till dig fran mig! Och du...var ar mailen fran dig i min inkorg?? ;) Puss!/Karin

2009-01-06 @ 07:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback