off work

jag börjar dagen, efter välbehövd sovmorgon, med jordgubb/banan/kiwi-smoothie och hembakta ciabatta-mackor. solen skiner även idag, himlen är blå och solen har fått termometern i köket att kila upp till 17,6 grader. strax ska jag få ordning på morgonfrilla, dra på mig jeans och skinnjacka, sätta solbrillor på näsan och bege mig till stan där en allt för fin nike-jacka finns undanhängd och väntar på mig. kanske ska jag äntligen ta tag i att boka en synundersökning. kan nog bli en bra dag. visst är det skönt att vara ledig en mitt-i-veckan-dag, men det är drygt att inte ha nån som är ledig med mig. nåväl, nästa gång jag är ledig, om en vecka, är jag i luleå, då behöver inte de lediga dagarna spenderas ensam. trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback