top notch

jag hade en stört rolig kväll igår! öl med stina, fanny och nya bekantskaper blev slick med dans och skratt. vid stängning var vi inte färdigfestade vilket resulterade i att hela gänget kuskade till abbeberg och min lya. vissa av oss drack lite vin, vissa somnade. musik och prat till småtimmarna och te som aldrig blev drucket slutade i att planerna på hemgång slopades och annas b&b slog upp portarna. imorse bakade jag scones till fyra nyvakna töser och sen var det soffhäng för hela slanten. massa halvt engagerat tv-tittande och diskussioner om allt från tilde de paulas eventuella storhet till hur cirklar sluts om och om igen tills klockan hade passerat sex och jag hade glömt bort både middag och tvätt av arbetskläder. men det gjorde ingenting. sjukt bra kväll, sjukt bra morgon, och sjukt bra sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback