hard work, work

min papi är bäst! han visar verkligen att jag fortfarande pappas flicka trots att jag passerat ålder då den benämningen var passande. han kom nyss in genom dörren och det första han sa var: var är anna? när han hittade mig vid datorn dunkade han stolt ner mitt nya träningskort och en vattenflaska med gymloggan. idag har han ränt till inpuls för att fixa med kortet som jag har tjatat om sen det blev tal om att jag tillfälligt skulle flytta till luleå. nu ska jag komma igång med träning även på luleplan. för om jag ska vara helt ärlig, knarrande långpromenader är bara sådär kul. i alla fall när sällskap saknas. på inpuls kommer jag till och med ha sällskap. hur bra är inte det? typ perfekt bra tror jag minsann.

mor och far flängde precis ut genom dörren för att gå på vägbyggar-möte med karl petersen. det planeras att det ska byggas en stor genomfartsled rätt genom fina fina området kronan. sju tusen bilar per dygn beräknas passera bara några meter från tomtgränser. självklart gillas inte detta av någon annan än kommunens politiker. så nu ska alla boende i området samlas och förmedla sitt missnöje. formodligen ska petersen försöka förmedla fördelar. vi får väl se hur det går. det uppmanades att ta med sig sina barn till mötet, men mamma och pappa ansåg att det endast syftade på barn i den åldern som har svårt att fixa en stor väg, så jag fick stanna hemma och basa över maten. jag gör det ganska ofta nuförtiden. hushållerska hej och hå.

Kommentarer
Postat av: Jeppemaia

Very nice site. Well laid out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback