bokat och klart

jag har precis tryckt bekräfta på flygbiljetterna som ska ta mig till det stora landet i väst. åtskilliga tusenlappar föll genom fingrarna men nu är det bokat och klart. iih! besöka winter wonderland, träffa bror och maria, åka skidor, shoppa, semestra! jag är så pepp!
den tjugoförsta februari lyfter planet mot denver och vänder inte åter förrän den andra mars. på grund av incheckningstider och tidsskillnader måste vi åka redan den tjugonde februari och kommer inte hem förrän den tredje mars (lite surt med tanke på att jag åker till london den fjärde mars, men det gick inte att lösa bar på annat sätt).
 
alltså, resglad update:

när: 7 - 17 februari (om allt går som vi vill) 20 februari - 3 mars
var: vail, colorado, usa
med: robert
vad: träffa lillebror och maria, åka skidor, shoppa, leka amerikan, förundras över lyx, äta god mat och god glass


(ps. jag hade gärna sagt hej och pratat en stund om jag inte var mitt uppe i.. ds.)

Kommentarer
Postat av: Louistindra

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback