if it be your will

igår jobbade jag sista dagen och fick en fin present av min chef. eftersom jag varit helt fantastisk i sommar. då blev jag glad :) efter jobbet slöt jag upp med ewy och vi seg-festade med rosévin och skitsnack hemma hos henne innan vi promenerade ner till stan för att gå på båten som var precis lagomt befolkad i mitt tycke. jag träffade flera kända ansikten och vi drack öl och dansade lite. vi åt nattamat på max (som förövrigt fick agera middag för min del) efter att vi stängt båten och sen skjutsade bästa taxi-gunnar hem oss, utan att slå på taxametern. fantastisk liten farbror det där :)
idag har jag njuit av ledigheten men stått ute i jorden som snart ska bli gräsmatta och plockat bort sånt som man inte vill ha i en matta, ogräs. solen sken så det var okej men nu värker min lår och mina fötter är smutsiga. nu ska jag snart bada bastu, sjunka ner i soffan och (kanske) somna i vettig tid. tills dess lyssnar jag på antonys version av cohens if it be your will. jag har nån slags skräckblandad förtjusning till antony. men det här var bara kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback