trista tisdag

nej, den finns inte där. inte alls. zero, noll, nada. ingen motivation. ingen motivation alls. det är motigt motigt motigt varje gång klockan ringer och det blir bara värre för varje gång man snoozar. jag vill inte läsa varken medieteori c eller modern journalistik. men jag måste. utan motivation. eat them, eat them aaall sa jag till sara igår, hon löd inte. så idag måste jag likförbannat stiga upp, utan motivation och med grårusk utanför, för att pallra mig till skolan och skriva en rapport som jag inte vill skriva. tur att jocke och jag aldrig har långt till att glida över till betydligt mer intressanta diskussioner som könsroller, normer och framtidsdrömmar. eller, så är det inte bra..
nåväl, nu ska jag koka te och försöka komma igång, wish me luck!

bjuder på lite minna-fotade bilder från världens bästa regnbågsfest, liksom för att muntra upp mig själv, håll till godo!

      

Kommentarer
Postat av: Sanna

Måste bara säga att bilden på mig måste vara den värsta tagna hittills...

2007-10-02 @ 16:23:49
Postat av: Kimhege

Very informative...God Bless


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback