let's leave

imorse var det segstartat och trots att klockan nästan var halv ett när jag gick hemifrån kändes det som tidig morgon. regntung luft och allt var bara grått, grått, grått. handledning med ulrika ledde till en handfull bra ideer och nu behöver jag bara BESTÄMMA mig. ulrika såg min omotivation och sa att hon ville se mig göra något jag verkligen brinner för. det skulle jag också vilja. efter alla handledningar var avklarade knallade jag och sara ner till stan för lite bill&bull-kvalitetstid. det var längesen och jag har saknat det. efter storlatte och fika-fika på roasters kan man säga att ordning återigen var skapad. jag kom på världens bästa plan som skulle innebära en hel veckas sthlm i november och jag antar att jag inte ens behöver säga hur excited jag är. hoppas nu bara det går vägen.
på lördag verkar det bli studentfest a la luleå. det skulle vara riktigt roligt. bloms b&b har sagt ja och pre-partyt står kristian för, ready, set och bara go kvar kan man säga. nu är klockan knappt tio men jag är trött till tusen. imorgon väntar blodgivningsmorgon så det är väl inget annat kvar än att hoppa i säng, godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback