sleepless

det är drygt som fan att inte kunna sova när klockan är fyra bara för att man har välsignats med igenstockad näsa och sårig hals. speciellt när vilddjuret som brukar hålla låda om nätterna ligger och sover sött på min högra kudde. imorgon tänkte jag berätta om hur fint det är att fira valborg när man får fira med mina pitepeople och så tänkte jag upplysa om hur grymt det är att få rosa hår. däremellan tänkte jag bolla alla måsten i skolan; b-uppsats, studentporträtt och patrikintervju. nu ska jag mata mig själv med nässpray och fishermans friend och testa det där med sömn en gång till. wish me luck!

Kommentarer
Postat av: s

usch, lider verkligen med dig. krya på dig!

2007-05-03 @ 09:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback