vi vill ju bara andas, sova och andas

jag börjar dagen med markus krunegård och norrskenste. huden luktar fortfarande klor efter gårkvällens dryga femtio längder i simbassängen. hade inte simmat längder sen gymnasietiden men det var mycket angenämt. dessutom sover man otroligt gott efter ha tagit simtag. imorse vaknade jag redan just efter åtta, trots att jag lovat mig själv att sova länge ifall jag ville. släpade täcke och kudde till soffan och såg nyhetsmorgon tills kroppen var rastlös. idag kanske jag borde ta tag i de där flyttkartongerna och börja organisera lite inför den stundande flytten. kanske köpa svarta sopsäckar och börja packa kläder, eller kanske fylla så många väskor jag kan bära och sl-flytta lite. eller kanske ska jag bara sitta inne, ligga under täcket och titta ut på det gråa utanför. shit, va jag längtar efter vårsol och några plusgrader på termometern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback