full poängpott

HAPPY FUCKING DAY! tro det eller ej, men vi har nu, äntligen, fått vårt ex-jobbsbetyg inrapporterat. det tog ju bara tre månader, åtskilliga obesvarade mail och tonvis med irritation. äntligen kan man faktiskt visa att man faktiskt har en examen. det är ju fint, och inte en dag för sent.
idag har jag jobbat hela dagen, åtta och en halv hektiska timmar. i luleå fanns det alltid saker att göra, men vi hade aldrig kö konstant heeela dagen. så är det i vällingby. därför är jag nu, en knapp timme efter hemkomst, ett trött zoombie-self. men jobbet rullar lättare nu, jag har fått kliva bort från den oförtjänade rookie-stämpeln och man har förstått att jag faktiskt har rutin. jag får äntligen lite ansvar, och det känns otroligt befriande. och tiden tickar lite fortare.
och för att sumera; jag trivs med stockholms-livet, på lördag har jag inflyttningsfest, igår köpte jag träningskort på sats och på fredag eller lördag händer nåt spännande :)

Kommentarer
Postat av: fanny

jag kan nog inte komma upp i helgen, fast det har du kanske redan förstått.. allting känns fortfarande väldigt nytt här på jobbet, och med en flytt inom snar framtid känner jag inte för att kasta ut en massa pengar på flygbiljetter för bara två dagar just nu.. du förstår säkert? hoppas du får en riktigt bra inflyttningsfest iaf!

Postat av: anna

jo, det har jag förstått. och jag förstår. även om jag inte tycker att det är att "kasta ut" pengar att komma och hälsa på mig ;)

2008-09-24 @ 09:23:12
URL: http://annaelite.blogg.se/
Postat av: fanny

det har du ju såklart rätt i! men jag vill verkligen komma upp. kanske senare i höst?

2008-09-26 @ 10:27:03
URL: http://fanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback