weary wednesday

klockan är bara just efter tre på min andra lediga dag för den här veckan. jag är rastlös. det kryper i kroppen och jag har en konstig känsla i magen. jag har svårt för tystnaden i min lägenhet och drar på moneybrother på hög volym. det känns tomt efter fin-besöket och jag tänker mycket. imorse träffade jag stina för att frukosta på copacabana. riktigt bra att spendera en förmiddag i en nedsutten soffa vid hornstull med stina. stina är bra. hon säger kloka saker och ger bra perspektiv på saker och ting. jag gillar att hänga med henne. efter att stina lämnat mig för jobbet knallade jag till åhléns och köpte fina stuvar. planen var att plocka fram symaskinen och sy en liten väska eller två men jag tappade bort motivationen lite. sen var planen att ta en promenad i solen, men den hann försvinna och den blå himlen ersattes med ett grått täcke. isället fick jag en halvtimme i telefon med den fina rösten och nu ska jag ge symaskinen en andra chans. sen tänkte jag ge sats på alviks torg en chans. nu när jag inte jobbar långskift har jag ingen ursäkt.

Kommentarer
Postat av: Stifflert

Nämen... det är ju du som ger perspektiv vännen. Och det är ju du som är så där bra att snacka med och kul att hänga med. Tihi vad vi är bra då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback