super sunday

jag är lite för trött för vad som är brukligt när man har haft en ledig helg. men det gör ingenting för det innebär att jag har packat helgen full av sånt som jag inte kan göra när jag annars ständigt jobbar. igår kurerade jag mig i soffan tills klockan tickat närmare tre, då begav jag mig till stan och söder för att träffa stina. vi åt middag och drack kaffe och pratade om att ta saker som de kommer. sen drog vi vidare till tumba och stinas syster, där det mer eller mindre var pitereunion. det bjöds det på glögg, julmusik, öl och singstar tills klockan närmade sig halv två och vi fick springa till sista pendeln. hemma en timme senare och däckad yttterligare en timme närmre morgonen. snart ska jag bege mig in till stan för att träffa rasmus som jag inte hängt med på sisådär fyra år. vi ska promenera i gamla stan och fika och fånga upp allt det där vi missat sen sist. sen väntar glögg och julmys i det nyrenoverade köket i mörby. bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback