godmorgon, godmorgon

jag har aldrig förstått det där med att kombinera morgonstund och guld i samma ordspråk. det finns inget gyllene med att kravla sig ur sängen kvart i sex på helgdagar. jag är mer död än levande och kan knappt se mening med livet när jag måste lämna täckets värme för kallt golv och stundande morgontunnelbana. det enda jag kan tänka är SOVA! och det är ju ingen bra start på morgonen. speciellt inte när jag gissar att jag kommer känna likadant imorgon då jag måste stiga upp i samma arla morgontimme. det enda som är positivt med att vakna upp och veta att det är lördag är kvällens aktivitet. TOMAS ANDERSSON WIJ på göta lejon! jag ska bara komma över att biljetten egentligen var mycket dyrare än jag hade råd med så ska jag sen börja tänka på hur fantastiskt det kommer att bli. jag har ju några timmars knegande framför mig då jag kan tänka på det. ha en bra dag allihopa, hej!

Kommentarer
Postat av: Stifflert

och det bästa med att vakna upp på söndagsmorgonen kommer vara vetskapen om att du ska få äta god(förhoppningsvis, lämnar inga garantier) mat hemma hos mig när du jobbat färdigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback