zaphorizhia nollåtta-gänget

jag har haft en helt obeskrivlig vecka i öst. de få förväntningar jag vågade ha innan har exploderat till något mycket bättre. det har verkligen varit en resa som inte går att jämföra med något annat, jag har aldrig varit med om något liknande. det känns sådär varmt i magen när jag tänker tillbaka även om irritationsbägaren varit väldigt full vid flertalet tillfällen. jag har inlett en förälskelse med öst och kommer definitivt vilja åka dit igen. mer intryck har jag inte hunnit smälta. under veckan har vi alla mer eller mindre nynnat på låten nedan. zaphorizhia blev staden som fastnade i mitt hjärta mest och andrey som rappar var en markoolio-liknande clownfigur som gav resan ett gäng extra skratt.


Kommentarer
Postat av: sarah

det är du och jag och öst!

2008-05-12 @ 13:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback