röda faran

jag vaknade vid fem med sinnessjuk mensvärk. de senaste måntliga besöken har varit värre än någonsin och jag börjar på allvar inse att jag måste ta mig för att leta reda på starkare piller att peta i mig sisådär en vecka i månaden. störande. jag hade planerat att knata till skolan med sara och patrik idag för att verkligen få nåt gjort, jag har som bekant lite svårt att koncentrera mig här hemma. speciellt när folk erbjuder mig lägenheter till höger och vänster sådär. haha. nåväl, istället ska jag ägna dagen åt att orka sitta upprätt och så smått skriva lite artiklar. ta det lungt är ledordet. så jag orkar med kvällen :P jag ska tillåta mig själv att återvända till varma sängen varje gång jag blir liten, ynklig, öm och gnyende. nu tar jag vara på min första pronaxen-rus med att svara på meningslösa frågor och ladda för frukost. god morgon!

Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt 5 gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret
på den första frågan. Gör likadant med resterande frågor
.

Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
"wei!"

Vilken raggningsreplik faller du för?
"grattis på födelsedagen, babe! :)"

Vad var det första du sa imorse?
"jag saknar dig! hur har du det? pusskram"

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
"aha, jag trodde listan var för folk man HADE legat med."

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
"tack! jag tror vi är bra för varandra, eller, jag vet att du är det för mig."

Så vad säger du under förspel?

"har försökt formulera sms hela kvällen, tur att du skrev först!"

Och efteråt?
"hur kan du alltid veta precis vad som lägger sig som bomull?"

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
"bara ni kommer så blir jag nöjd. :)"

jag nöjde mig med första raden de gånger mina vänner valt att skriva satans långa sms. jag inser även att svaren skulle bli roligare om jag inte rensade inkorgen så satans febrilt from time to time, men äh, what the fuck.


Kommentarer
Postat av: saran

vilka smöriga sms du har i din inkorg! ;)

Postat av: kristin

"aha, jag trodde listan var för folk man HADE legat med."

är det jag? jag låter korkad. usch.

2008-05-16 @ 13:18:46
URL: http://imitthuvud.wordpress.com
Postat av: anna

sara -> jag är smörig. som måns zelmerlöw ungefär.

kristin -> yes, det är du. bara att stå för sina korkade sina korkade sidor ibland serru ;)

2008-05-16 @ 13:24:01
URL: http://annaelite.blogg.se
Postat av: kristin

jag står för allt. ibland är jag inte den vassaste kniven i lådan. men långt ifrån den slöaste också.

2008-05-16 @ 19:44:43
URL: http://imitthuvud.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback