på ålderns höst

ålderdomshemmet kvarters alltså, vilken upplevelse. det var längesen jag skrattade så mycket och så hysteriskt åt hur folk såg ut. det var så festligt att se alla studentvänner i halvdementa åldrade förpackningar. även jag och mitt crew fick stylade rynkor och skaffade oss gubb- och tantnamn kvällen till ära. jag gestaltade pedro, en difus man från nåt sydeuropeiskt land med ett förflutet inom nån slags olaglig verksamhet, läs: maffia. jävligt butter (butterheten jobbade jag hårt på på alla bilder) och en aning gubbsjuk, mycket festligt var det. det var en störd kväll, ladyboys i åldrad tappning med jättetuttar, jonas som sprang runt och skrek "kaaaaffeeee" så fort han fick chansen, gapskratt över att inte se vem som var vem, spontan förvandling av eugene till leopardälskande pantertant, tottes fantastiska sköra tantalterego, helenas frisyr.. jag kan fortsätta hela kvällen. det var klockrent, alltihop!
dessutom fixade mina fina vänner en menscravingsvänlig chokladig födelsedagstårta och gav mig en alldeles jättefin och önskad present.

men tillsist, det ni alla har väntat på. ta ett djupt andetag och skyll inte på mig om ni får ont i ögonen. beskåda pedro och bettan.

image123

Kommentarer
Postat av: Stifflert

vad fin du var. jävligt het som gubbe alltså. ha ha ha!

Postat av: Lisa K

Hahahahaha.....Jag tror jag döööör!!!
Fan, jag saknar studietiden

2008-05-18 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback