hemmaduktig söndag

jag vaknade precis lagom tidigt och har sen dess ätit en bra-frukost, diskat, moppat golvet i köket, tagit fram kyckling ur frysen och förberett för middag, rengjort kylen, spisen och köksbänken. jag har rensat alla pinaler som låg utspridda över golvet i sov/vardagsrummet och jag har till och med bäddat! husmorspoäng så det sjunger om det denna söndagsförmiddag. nu fattas bara att jag hittar nog mycket engagemang till att skriva lite på mina artiklar som måste vara klara på torsdag så skulle mitt samvete vara helt vitt. men istället för att ta tag i det på en gång funderar jag på några rundor med stefans kluriga rutlek och slötitt på tv, hej!

Kommentarer
Postat av: Stifflert

Du måste ju börja packa nu. Du ska ju snart flytta ner :D

Postat av: Noaiben

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2010-02-01 @ 13:49:56
URL: http://noaiben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback