six to go

jag har dödat nästan en och en halv timme med planlöst surfande, jag har funderat på vilka tåg som går till arlanda halv tre på natten och jublat lite tyst över att det bara är drygt tre timmar tills mcdonald's öppnar och jag kan få frukost. däremellan har jag stört mig på mannen som ligger på en bänk ungefär två meter ifrån mig och snarkar som en sexfilig väg och fått slemmiga pick up-lines på knagglig svenska från en nysvensk man med tillhörande mopp som kom från ett företag som hette nåt i stil med städare näslund. än har jag inte sett skymten av ett el-uttag men däremot har jag darrat hela vägen in till benen på grund av ett iskallt skycity och facinerats av kvinnan som sitter snett mittemot mig som pendlar mellan att sova med ena handen på dataskärmen och organiserat föra fingrarna över tangentbordet. (ja, jag är rastlöst och mitt tålamod börjar rinna ut..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback