på väg hem

fyrtiofem minuter kvar i vail. fyrtiofem minuter kvar innan vi ska sätta oss i bilen och påbörja resan hemåt. det känns både skönt och lite sorgligt. precis när man kommit in i skidåkandet på berget är det dags att lämna. det känns som att jag inte hunnit åka nog mycket, shoppa nog mycket, äta god mat nog mycket och så vidare. men nu tar det slut, oavsett jag vill det eller inte. förhoppningsvis hinner vi förbi billabong för min drömklocka och marias skidlärarkompanjon för en hjälm åt mig.
igår var vi på mysig svensk-fest hos maria och henriks hyresvärd. trevligt att träffa dem som utgör delar av maria och henriks vardag men trist att inte känna någon. packade på ett kick och fick ner allting snyggt och smidigt innan klockan blev för mycket och vaknade förvånandsvärt utvilad för nån timme sen.
nu ska jag bara hålla tummarna för att allt går som det ska på hemvägen så inte london fuckas up. håll en tumme åt mig?

och just det, jag har fått google-bränna! :D


Kommentarer
Postat av: Aaronlena

Sehr schon, gut gemacht


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback